自然農民 .第九天

 
新一年, 有很大改變…
 
不只是"很大",…
可以說是一個前所未有的體驗!
 
改變了思想, 有很大得著!
很感謝, 亦很開心…
每天我也有參拜, 淨靈, 奉仕, 讀教理呀…
我要做個「有力」的青年… haha…
 
– * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * –
 
愈參與, 愈清楚田入面真的有數不盡的功夫要做…
點解要每日去?
.
.
.
人也要每日飲水吧!
 
很感受到「多一個人多一雙手」的道理…
試想像,
一日要淋80桶水的話,
兩個人做便快了一倍…
 
要為60棵植物堆肥的話,
三個人便可以快了二倍…
 
如此類推, 有數得計呢!
 
– * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * –
 
要明白三大藝術, 非要去實踐不可…
自然農法, 愈來愈會為人們所渴求…
比有機農法更好的食物, 邊度搵到呢?
有誰不想身體健康, 食得安心?
 
如果我們在明主樣信仰下也不去努力明白, 實在太怠慢啦!
 
我真的不覺得我在捨棄自己時間…
反過來, 我真的不想浪費太多的時間在訓覺上啦…
正如郭上師所講, 覺係夜晚先訓的…
真的有如當頭捧喝!
(我也實在頂唔順訓到中午先起身的日子呢~~ =.=")
 
不過我知道, 如果我不是係呢個處境,
根本無可能明白到咁多,
愈來愈感受到,
根本不是環境在控制自己,
只是自己的想法在控制自己而已…
 
– * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * – * –
 
我知道, 我很難先找到心目中理想的工作…
很想做production house, 但要返office 的時間的,…
haha~ 係咪好貪心呢?!
 
順其自然啦,
話唔定, 最後我去左漁農護理處做園丁呢?! 哈哈~~~~~
發表迴響

