走路

 
 
今日走了很多路…諗左好多野…
並不是因為唔開心而去行, 而係好想有個空間去思考下…
 
始終, 出過去呢個世界, 先知道自己去到邊個level…
試過, 先知道自己最想要既係咩野…
慢慢地, 我相信會走出我自己的路…
 
過左一段"非香港人"既生活…
我得到好多時間做好多我一路想做既野…
有d 以前好想做但又懶做的, 慢慢已經培育成為習慣…
慢慢沒有了以前那種恐懼和不願意…
而且, 多了人與人的相處, 多了時間去反省, 多了時間去祈禱…
更懂得如何去思考, 如何去關心父母和親朋好友…
亦感受得到身邊的人是如何低調地疼惜自己…
 
呢個磨鍊, 我相信係絕對值得…
唯心的想念和做法, 一定要繼續做, 努力做…
 
係工作上, 我要加把勁了…
pain+gain thoery, 要好好記住…
原來我一直的付出係咁少…
 
Open Your Eyes!
發表迴響

