忍耐.面對

想念, 對一個人既影響力真係好大…
(明主樣講既人隨意念,…真係無錯!)
 
無工作的日子已經有1個半月有多lu…
當然, 日子會愈來愈艱難, 是無可厚非的呢~ =P
或者我本性都是容易轉牛角尖…很容易就會想到好悲觀…
但其實諗返轉頭, 我正式找工作的時間是11月14號…
到今日為止都只不過係一星期…
突然好明白"退一步海濶天空"的道理…. 哈!
 
而且, 我是有目標地放這個悠長假期和轉工作…
或者我也是個太善忘的人… 總不能好好記住自己的目標….
很記得那天開地區委員會…
陳教c 指導說: "你地一定要知道自己而家做緊什麼, 為什麼而做!!"…
(陳上c 以前的指導"把握焦點" 咪就係呢個意思!!~)
 
冷靜, 真係好重要…
要好好運用腦袋…
 
這次, 我學會了主動尋求協助…
心情起起跌跌, 我真的忍受不了…
前晚, 因為等埋其他人, 得以跟小成傾了近一小時…
看著他真的向目標一步一步去做…
很有計劃, 目標清楚, (好似好瀟灑… 好似佢個頭咁… 哇哈哈!!!)
好厲害呢… (好大學習! =P)
這些日子, 多得有卓艷, 世豐和擎慧聽我講完又講的煩惱…
以後也要繼續靠你地啦…哈!
 
現在, 我在想…
距離返工的日子愈近…
亦即是我的假期也就快結束…
未完的事要盡快去做才對…
 
要感謝明主樣給自己的磨鍊, 繼續忍耐…
神為靈, 人為體, 自己也要有實際行動才能得到改變…
面對, 才是得以解決問題的唯一方法…
多謝明主樣!
發表迴響

