訓唔到呀~~~~

瘋狂發夢的日子, 幾時先會停呀!??!!?!?! -.- "
雖然而家好精神, 但係夜晚真係訓下醒下…..
係咪返左工就無事呢? (因為太累, 可以大覺訓…哈!)

大家都好似好奇怪我仲唔搵工咁…
連陳教c 都問起我… 好古怪呀~ =.="
不過我知自己做緊咩, 同埋有咩要做…
唔多唔少都會有d 壓力啦… (唔知由邊度來…)
但都係咁啦, 做得幾多得幾多….

其實, 一諗到"一生人流流長, 而家放果個幾兩個月假真係好少…"
太多野我想做, 太多人我想關心…
當然, 無工返的日子, 我清左/做左唔少野啦…
無一日係白過既~ 呢種感覺真好! ^.<
不過, 大前提都係唔好增加人地的負擔….
所以, 要開始搵工啦…
希望明主樣批准, 我係感謝祭之後先返新工啦!!
^^

發表迴響

