13/9 馬友飯局

終於都成事啦! 可以出到來食飯…
雖然時間好短… 但已經好滿足架啦! ^^
 
話說8月份係青年部的旺季….
在總會的當然唔駛講啦, 我地唔係總會的都好忙架….
所以delay 到尋晚先出來食飯…..
講開好忙, 大家真係好爭取每分每秒….
話說首先擎慧同卓艷係cafe 樓下等我啦…
我去到時已經見到佢兩個各自拎住個電話同namelist 係度傾緊…
足足要等擎慧講左兩個電話先入到lift…
上到去坐低左, 竟然我地3個人都對住份表係度打電話….
打左約廿分鐘到啦, 世豐來左….
但呢個局面仍然繼續… 直至數分鐘後waiter 叫我地轉table 先stop….
hahaha~~~ 果然大家都係聯絡員呀!~~~ 好有氣氛…. hoho~
(其實我出來食飯之前已經係公司打左個幾鐘頭電話…. wao~~~~~)
 
好lu, 一轉table, 馬仔同小誠到左…
佢兩個竟然雞啄唔斷….(無見一排0者…. 果然好friend… XD)
都未見過小誠咁多野講…. WAKAKA~~~
 
總結來講都好開心呀…
恭喜卓艷升左做副區長, 馬仔做左"海外特派員", 同埋擎慧將成為總會奉仕者… hehe~~~
大家都好努力呀~~~ 唔知將來會唔會好似張教師同何教師咁齊齊升晒呢??  嘻嘻~~
睇到佢地咁努力, 我自己都唔可以怠慢先得!
yeah!~
發表迴響

