晚飯~

9月5日 星期二

前一晚跟媽媽講好左今晚會係屋企食飯,

佢約我放工時一齊去上水買餸….
難得咁有興致, 我緊係去啦~
點知媽媽話好耐無食過咖哩粉絲炒蟹…
就走左去買海鮮, 嘻嘻!
我地仲買左蝦啦, 魚啦, 菜啦~
我話就當係補祝返我生日啦~~~ wakaka~

今晚菜單係:
1. 招牌
咖哩粉絲炒蟹
2. 清蒸海蝦
3. 香煎紅衫魚
4. 蒜茸炒白菜仔
5. 滾紅衫魚湯


3個人但4餸一湯,阿媽勁呀! ^0^

yeah! ^^
有人係屋企食飯, 爸媽都開心d ~

發表迴響

