發up 風~

今日返到公司, 有d 唔認得自己個位tim…. 哈…
好似好耐都無返過來咁…
可能因為呢兩日做左好多野啦~~~~ hahaa…
 
星期五, 超級無敵勁快手….
邊做公司野, 又邊傾我們的"大計"!…
好快就放工, then 先知原來屋企無人, stella & anna 留我係公司食….
其實仲好, 我可以係公司做埋一系列的秩序組野….
嘻~ 做到9點, stella taxi 車我到太和kcr, 正正! ^^
 
ps. 我地進度超級快呀, 傾晒中間d 野, 最尾仲整好左個list 添!! 嘻嘻~
(暫時你知我知好啦, 唔好咁揚住… haha)
 
返到屋企仍然開turbo… 用picasa2 張部電腦的photos 分類….
超級大工程, 但對將來是一個非常有用的database….
12點半分好, 沖涼,….先發現仲有好幾個大folder 未import 落去………… =.="""
救命呀~~~~
 
唔理lu, 最後2點訓.
 
星期六, 一唔覺意訓到2點先起身~
落去食tea, 竟然撞到表弟送外賣!
條白痴仔仲陪我食左陣大家樂, 食左我個菠蘿油….
算啦~ 請你又唔食, 快快趣趣唔好做啦份工….
連聽日秩序都去唔到….
仲要就快開學, 做返個專心d既學生哥啦….
 
食完tea, 係屋企樓下打左幾乎10個電話,
傾左超過一個鐘…
好左阿敏問一問, 大家要拎睡袋走呀! =)
唔係夜晚先講, d 組員又會鼓譟呢~~~ =P
 
返到屋企non-stop…
熨衫, 手洗左d 會脫色既毛巾同表現著過既衫,…
開機洗衫, 仲有擦靚左我對白色adidas 啦!!!
yeahyeahyeah~~~ 超想洗左好耐… 用牙go 真係好得! hehe~
靚晒, 超開心! ^0^
之後沖涼執野print 野出門口, 今次唔要卓艷等我啦…
嘻~ 嬴左, then 去食松記…然後上去…
 
今晚秩序, 真係有排講….
真係好對唔住大家, 今個月係我疏忽左先令大家個心懶晒…
夜晚國社得8個組員+1個小組長….
好提醒自己每次都要有一期一會既心, 而且火車頭係最緊要!
社長個心唔緊張, 點要求小組長同組員緊張呢?
真係唉唉唉…
 
第二朝, 好開心報早上出席的人都返齊… 多謝明主樣….
八時參拜時收到兩個壞消息… 係神前參拜係咁祈禱, 問明主樣點算….
第一個好開心叫做解決左~ 下個月我都可以秩序至儀式開始後… ^^
第二個係某小組長要走, 真係唔知點算….
祈禱時得到少少"啟示":
 

無論遇到什麼事, 都應該感謝明主樣….

現在我地做的, 係為培育"建立地上天國"的青年而做的嘛…

以明主樣聖心為我心, 而唔係為左自己….

雖然難免會遇到氣餒灰心既情形, 但唔應該因為咁而放棄….

有人話秩序的青年愈來愈無內容….

但見到咁既情形而唔留低, 自己咪又係一個無內容既人?!…

(見到咁既情形唔出力既人都係….. =P)

 

見到咁既情形更應該要留低! 出一分力去改變咁既局面….

我地既熱情唔應該冷下來…

而家秩序組資深的人愈來愈唔夠, 咁點算呀?

上年已經係平均一個資深人對X個新人, 點教點培育呢??

我地真係好需要有心既人站出來!

 
p.s. 其實呢番說話我都真係好想同EVO4_ming & kuen_ng 講架!
我知你地好做得野, 亦好多謝你地平時會直接話我知心底既諗法係咩…
我唔知應該講d 咩, 不過我每次都唔想"side"左你地~
有時睇返你地既blog 都令我知道我做得不夠好….
有心既人站出來~ 熱情唔應該冷下來~
陳上師好緊張青年架…. 比佢知道我地咁佢一定好唔開心…..
我知你地明白我想講咩既!!!!! ( 雖然表達得有點凌亂…. =P )
 
新一屆, 新開始,
一定會做得比以前更好架!!!!!
一定會!!
發表迴響

