生左日啦! ^^

今年生日仍然好開心呀!!!
完全覺得好多人都好錫自己呀~~~~~~!!! 嘻嘻!!!
感謝每一位記得同唔記得我生日的朋友仔!!!~~~ haha~
尤其是為我策劃"熟批"的每一位喔!!
 
早在17/8已收到的第一份生日禮物喔!!! 熟批~~ ^0^
 
然後, 在24/8 就被約到沙田A1食好野~ hoho ^^
 
係26號呢, 又同人地媽媽食飯, 仲有蛋糕利是添~~ =D
 
到左正日啦, 第一次無請假要返工, lunch除左我地4朵金花, 連好少出來食飯的idy都join我地, 仲送禮物比我呀!!! ^0^
 
yeah! 係公司食蛋糕呀! 多謝stella 的豆腐mousse cake!! hoho!! yummy~
 
夜晚, 梗係唔少得人地啦!~ 被我"呃"左去食little italy~~ hoho!! (好碼頭!?! wakaka XD)
 
 
多謝多謝~~~~~ 我會好好記住!!!
 
 
發表迴響

