Today’s lunch

 
 見到嘛見到嘛?? 呢個就係我地今日既午餐….
 
或者好多朋友都唔知我同我的3朵金花同事定左個rules…
就係逄一五外食, 二三四就係公司食….
因為外賣實在太唔健康 同埋唔好味啦!! >_<"
我地好有管理架!! 連煮食既錢都預先夾定! 然後邊個買餸就邊個camp 返錢….
(我呢d 咩都唔識, 又下唔到決定….
結果餸就唔駛我買啦, 錢就由我管啦! haha!)
 
今日, 我地既班主stella 為我地安排了delifrance餐… (我地話係 Stellafrance…. hahaha)
命包 + 罐頭羅宋湯加通粉, 又帶左佢媽媽的愛心特制不濃味水餃….
仲有菜主anna 買了的西蘭花….
我還自備了一杯麥斯威爾coffee….
 
係咪好豐富呢???~~~~ 嘻~~
………………….明天應該會再續的….. 哈哈!!
 
發表迴響

