優閒生活

返來香港後, 暫時過返d優閒生活~… 哈!
(其實都有青年同男子大祭的設計要做, 但沒那麼趕了…..~ 嘻! ^^)
 
前晚(15/8)好開心呀, 同左媽媽,二姨媽,三姨,五姨,表哥,表弟,表弟仔一齊去旺角食飯…
媽媽話帶我地去試上海坊woh…
d野食ok 啦, 唔係特別好味….
不過都唔緊要, 因為對我來講, 個重點係唔係食物…. 哈!
我有d覺得好似細個果時咁囉…
………..阿媽帶我地出街食野….嘻~
不過要大的都大個了, 要老的都老了不少….
有d 感慨….
但應該開心既~ 難得d大人仲想帶我地去食野…. 哈哈!~
希望下次我都可以join 到佢地啦!!!!
 
– * – * – * – * – * – * – * – * – * – * –
 
另外, 學細細聲話齋, 今日要寫日記先得!
因為今日我地4朵金花一朝早竟然"大家樂見!" !?!!~
( 4個同事專登約埋一齊食早餐然後返工, 你試過未???! 哈哈~)
好搞笑呀… 好似d 小學生咁…..
仲要呢, 大家尋日都好擔心今日唔知出唔出現到woh…. haha~
Anna 仲發夢自己係日本自由行然後趕唔到飛機返來同我地食早餐…..
好大壓力呀!!!!~~~~~~~ wakakakaaaaaaa~
結果, 我係最遲果個! =.= " (我唔係有心架!! 嗚嗚~~~ )
stella 一句"慢世摩王"…. 真係想一搥fung 埋去….. !!! wakaka~~~~~
打死你打死你~~~~ 哈!
 
唔知呢個 dating 會唔會有下次0既呢?
 
發表迴響

