祝你身體健康!

今早趕返工的時候電話響起~
電話另一頭的人竟問我出門口未同食左早餐未!??!!?!
 
邊個呀!? =.=
 
原來係你….
嚇死人啦! 係醫院出左來未呀!????
仲未??…. 檢查!?
下? 仲要係香港醫院!??!!?!?!
巴閉啦! 幾時返左來都唔講聲…..
呢個"驚喜" 真係好"驚" 囉!!!….. =.=""
 
唉…. 小心d呀你…..
報告出左記得打比我呀!!!!!!!!! >_< ""
人地擔心你又唔知…….
 
記得我地約左食早餐架!!!
2 thoughts on “祝你身體健康!

  1. hi, Joyce ! 健康真是寶.U飛來日本的時間迫近了.忽然想起,,,,在CW分會有曾於總部舞蹈表演奉仕胡小姐(聽聞嫁了一位律師)長期患了青光眼不幸悉不能醫治.
    朋友介紹我認識一位在香港的眼科醫師,李卓力眼科中醫.李醫師説:必定可以醫治青光眼,白内障,黄班変性症等々眼難症那位醫師最近在美國發表Her開發之療法.
    不單只接受淨靈,奉仕心很大的U們應該獲更大醫學療程効果.我現在才知道U們的陳上師可能患了根本絶對可以醫治的[視網膜色素変性症]。可惜陳上師没有機會嘗試.請拿個訊息給胡小姐好ma?
    ↓↓↓
    香港卓力中医眼科研究所香港銅羅湾軒尼詩道458-468号 金聯商業中心10楼1002室(國語,廣東話,日語でどうぞ)Tel:852-2893 4679、携帯:(852)9199-7384、 Fax:(852)2893-4622網址: http://www.eyetreat.com/jp/電郵: jcmei999@yahoo.co.jpskype for PC電話 = eyedrli

  2. 看來, 你對我們香港的事情也好像很清楚呀~
    其實你是香港人嘛? 為什麼是要這麼秘密的呢? @.@
    如果可以, 請email 我呀: joyce.mclee@gmail.com
     
    我不認識胡小姐呀, 但可以問一問…. =)
    先代她謝謝你~
     
    健康是很重要, 所以你都保重呀! ^.<
     

發表迴響

