感謝祭後感

好耐無寫下個blog, 皆因都係一個字…… "忙" !….
又等唔等於 or  呢??
haha…  好彩我都仲好健在, 但記性就……. =.="
 
百忙中, 之前都 upload 左感謝祭的相, 大家睇左未呀?
講返 25/6 既感謝祭, 心情真係好似坐過山車…..
準備 –> 失望 –> 顫驚 –> 仲失望 –> 沮喪 –> 再戰 –> 成功!
–> 訝異 –> 努力 –> 忘我 –> 搞定!!!
 
講緊的係分會佈置的設計呢!
 
前後足足一個星期!! 改動了5次有多….
5個layout 呀!!! 唔係只改了5次!!!
連郭上c 也出動了!!! 真係好感動~
 
 
其實對於感謝祭只係出了一星期的努力, 真的不算多…
但那種壓力真係估唔到…..
而且, 個頭痛到死左,……
仲有, 除了感謝祭, 其實還有好多野等著我一定要在那幾日內完成呢!!!!! =.="
 
最後, 感謝祭前一日一朝早改好, 印好, 下午2點參拜後開始佈置….
拜2點後係office 那邊見到郭上c….
郭上c 一邊行, 一邊好開心咁對住我笑, 仲拍左我手臂兩下…..
係"無聲的鼓勵" !!!!!
果刻真係好感動好感動…. 成個人都fresh 晒!!
hahaha~~~~ 咩辛苦都唔記得咁滯… haha~~~
 
結果, 那晚大家都搞到成12點幾先走…..
各位都好辛苦啦….
我自己都搞到1:30先返到屋企, 2:45 先訓, 而第二朝6點幾再出門口….
儀式係十點一點三點, 我做二場秩序+一場steward….
時間都好緊迫, 大家都幾乎non-stop…….
 
但話咁快, 轉眼間就完成左我地的感謝祭….
我地同郭上c 陳教c 助教c 等等映相….
最後, 大家6點左右散會參拜…..
終於都完了……
 
 
但唔知點解….
臨走前一刻向神位一鞠躬,…
心頭突然有種"甜絲絲", 忍唔住笑的感覺……
真係好開心呀~~~~~~~~
 
終於都完成左啦!!!! 好滿足好滿足好滿足!
 
– * – * – * – *  – * – * – * – *  – * – * – * – *  – * – * – * – *  – * – * – * – *  – * – * – * – *  – * – * – * – *
 
好開心, 因為每年的奉仕真係"步步高陞"的…. 沒有減少….
好希望可以係分會多出分力….. ^_^
另外, 因為上年有好些人覺得個設計好靚 (唔知點解 )….
所以今年真的很大壓力呀!
幸好最終, 雖然個draft 係郭上c 的, 但output 出來都………….算係咁啦….
所以好開心呀! 得到一個好有內容的設計:
 
1. 背景係火水土三色
2. 暗花係八字, 有展開, 大發展的意思
3. 太陽花, 向陽光生長, 有向著主神的喻意
 
但記著, 重點是我們的三大藝術呀!!! 不要忘記! hee~ 
 
另外, 因為banner 用了藍色, 郭上c 建議我地立即用d花花去遮住, 結果出來個效果都不錯呀!! ^^
 
 
 
最開心的係大姨丈 + 大姨丈妹妹 + 大表姐都一齊來到感謝參拜….(未入信的!)
下午一點果埸真係好開心呀!!! 見到好多親戚….
因為仲有表弟一家啦, 媽媽啦和大舅母呢~~~~~ ^>^
 
第二開心的, 係今年終於都有得協助上師著袍啦!!!
上年有10個steward 但只有9個上師, 我最終沒有機會….
今年終於得嘗所願啦! 哈! ~
我協助的是黃教師, 她都笑我有點緊張呢… haha~~~~
 
對我來說, 總算是個不太差的感謝祭呀!  
發表迴響

