WeekEnd

10/6, 星期六:
好不容易等到呢日, 可以放個假, 見個面, 一齊去睇左X-MEN~
原來都幾好睇woh~ hoho!
 
去食飯, 發現呢個世界既人係有type 的….
哈哈哈!!! 好似樣呀!! 好搞笑…. XD
 
happy~
 
 
 
11/6, 青年學習會啦!
 
今日係擎慧生日, 好充實呢! 哈哈!
生日快樂呀老野!!! keke~~~
整日我佢卓艷都幾乎一齊….. 佢實好開心啦! XD
(佢最開心係生日可以係總會參拜就真!! haha~)
 
今日首先係學習教理, 黃教師話今個月可能會係最後一次講….
過埋7月考試8月青年大祭, 下次就已經係新年度架啦….
可能會有新安排都唔定….. umum…
其實黃教師講教理都好吸引呀…………. ^.^
 
食飯, 下午黃島鍊成會再開會….
(我都係留返下篇先打感想… =P)
 
完成左學習會, 跟住去做一件我期待好耐的積德奉仕…
就係去"大餐廳"唸善言讚詞呀!….
其實好多時我都想去, 但之前要返學, 夜晚完全好難安排時間…
結果, 今次就係我第一次去…
但咁岩就係小成的公公, 即係頌慈的公公….
 
係朋友的公公, 好有意思呢!!~
 
雖然他不是教友, 但丘太一家人是,
有很多人來唸經, 好幸福呀!
祈求他在靈界可以得到明主樣照顧啦!
多謝明主樣!
 
 
做完正經事, 夜晚去玩啦! 哈哈~~~
今年相信擎慧會好開心… 卡卡~~ 因為係正日!!
我地book 左係山林道大盛食日本野,
現場有"大佬"照顧…. 哈哈!!
等左世豐一個鐘, yeah!!! 正式開餐….
 
佢地好搞笑囉, 一映相就大家拎晒d panasonic 出來
panasonic fx 8啦,9啦,同01~~~~
哼! 我唔會買panasonic架!!!
一係因為無canon 咁好, 二來,…. 因為個代言人係林x欣!!! 一.一"
哼~~~~~~~~~~~~~~ 好巴閉咩!?
(haha~)
 
 
最後, 食蛋糕同送禮物啦!
上年那份經典香水, 今年我地唔會再送啦!! wahaha~~~
為了幫佢係未來做好準備, 今年我地送床單被舖比佢~
哈!!! 佢鍾意呀! 都話佢鍾意實際野架啦!!
 
咁第時做完奉仕返房休息, 見到張床就會諗起我地啦!….
 
希望佢早日達成願望喔!!!!!
 
發表迴響

