龍舟節 (31/5)

事過5天, 還得要報導一下當日情況0既….
 
今年我們神慈秀明會如舊出了4條龍:
1. 女子小龍  |   2. 男子小龍  |   3. 男子中龍  |  4. 男女混合
 
話說當日天雨濛濛, 都落得好大下…
我卓艷卓豪bobo 4人約左, 幸好趕得切到西貢分會參拜7點….
然後join 埋阿dee 就去左"禾記餐廳" 食早餐啦….
 
時間都好趕下呀! 我地女子係4條龍的第一場….8點8 就開始….
今年因為TVB 會轉播關係, 大會的賽事pack 得好緊密而且時間又準確….
我地換埋衫做左陣熱身就要落船啦!! so quick!!!
 
去到碼頭, 話比自己知要平常心, 唔好緊張….
我地一路爬出去就一路唸天津祝詞….
感覺好熟悉呀…. (每年都係咁的~)
 
好快, ready 好就要起步啦!!!
年年如是, 一起步總有人偷步, 要起第二次….
今次大家都慢左少少落掌, 但都起勢咁爬….
 
但我覺得自己發唔到力….真係唔得woh……..>< 好慘呀!!!
完全跟練習時兩個情形….
當時我真係好比心機咁發力架!!!! 但唔知點解唔得既…
我覺得自己只可以盡力跟到掌之外, 就咩都做唔到….
當時唔比自己灰架!! 同佢搏到盡….
呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
由頭到尾都唔知我地第幾….
直至衝線之後d人話比我地聽我地第四….
但原來一直在第三架! 但最後, 人地發力就過左lu….
 
咁就完左我的龍舟比賽…..
 
我自問, 今年自己好比心機練習架…
一堂都無miss 過….
當時好緊張咩?! 連我自己都唔知係唔係…..
當時唔夠火咩?! 但係我真係有心無力呀…..
唔夠體能? 支掌太長? 起步窒左? …..
真係唔知道!!!!!!!
 
其實本來都唔係好唔開心,…..
入唔到圍都唔緊要,….
最唔開心的係自己唔爭氣囉….
我記得前年我都係咁果woh!!! 又係發唔到力…..
點樣先可以克服到呀!?????!?!?!!
 
 
 
 
 
今年, 唔知會唔會係最後一年搞龍舟呢!?
不過呢件事都好提醒自己…  因為好耐都無試過咁失敗….
唔單止係龍舟比賽呀, 其他方面都係提醒緊….
覺得自己愈來愈唔細心囉….
無"全情投入"果種…..
 
 
 
 
 
 
呢個心要改變呀!!!!!!
發表迴響

