青學 + 面試 + 練龍 + 期待

真係過得好快, 發生係我身上的事太多啦, 多到我都記唔切….
成日都好想打返上個blog 度, 但係真係過得好快好快…. =.=
如果有腦電波輸入法就好啦~~~ 可以立即記得….
哈!~
 
to: miki~ 
上次同你食飯果篇野我打到一半呀…. 好想回應你….
哈~~ 真係so sorry….打唔切….
唔知你而家點呢?
 
...........................
 
上星期日, 青年學習會, 聽黃教師講教理, 好吸引呀!!!
真係好鍾意三榮子大上師!! 哈!!
雖然我未見過佢, 但真係好鍾意佢呢種personality,…. 好卡哇兒呢!! ^0^
實在係一個好好榜樣!! 要努力學習先得~~ keke~
(讀多d 《飛天》就知她的事蹟同為人架啦!! ^.< )
 
下午, 終於都到黃島鍊成會的"面試"….
其實都唔算係面試, 係郭上師同我地分享返係黃島的體驗…
好開心見到郭上師呀~ 佢真係好關心我地….
完左"面試"後仲係詢問處周圍同青年傾計….
見到郭上師好緊張但又好開心, 都唔識得要同佢講d 咩野添,… 哈!
 
完左, 同卓艷跟阿豪車去練龍…最後一堂lu….
今日宣佈邊個爬邊條龍….
到女子小龍時, 唔多唔少都好緊張…
點知, 教練話: "下個… 係最佳進步奬… 李敏芝"….
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 嚇鬼死咩!!! 咩咁講呀….
不過算啦, 當係比大家歡樂啦…. 哈~~
不過都好warm…. ha…
 
練完, 同卓艷食晚飯先返屋企…
佢講返好多黃島的事比我聽… 睇得出佢真係好感動….
講到眼紅左幾次…. =P
而我, 知多左好多, 好嚮往呀~~~ 愈來愈想去….
加埋今朝的"面試"內容…. 其實真係好期待….
雖然仍然都有些忐忑, 但我知道今次真係好難得的!!!
自我鼓勵 呀!!!
希望明主樣最後都批准….
 
 
2 thoughts on “青學 + 面試 + 練龍 + 期待

  1. thx呀~~我而家好過之前好多lu~
    冇咁唔開心,不過唔知點解懶左...
    好多野都唔上心,成日都唔記得野...
    不過我諗ok既~~因為呢幾日我覺得明主樣不停地提醒緊我...
    所以而家反省中了。。。〔-_-〕

  2. 哈哈~ 咁就好啦!
    總之自我檢討完就自我鼓勵啦! 嘻~~
     
    (我檢討自己上次唔小心食左你兩隻餃子,
    所以我鼓勵自己下次要食夠三隻!!!! 哇卡卡~~~~ XD)

發表迴響

