回憶

上星期日, 我先去了總會排版….
因為起唔到身, 遲到呀!!!
但都衝上去做了2個多小時, 然後就跟阿豪美珍子健助.一齊出發去龍舟…
係家車度好好笑呀~ 子健助好白痴囉….
我果朝起唔到身拜8點(為世界和平祈禱), 佢竟然話: "哦!! 世界唔和平就賴你!!!"
............低能架!!! XD
 
係爬船時, 唔知係咪接受左淨靈先去, 今日好好力呀~ 教練讚…. 嘻嘻!!
今日練左少少起步,….
感覺比賽愈來愈近啦…..
 
爬完, 咁同bobo 跟佢地車返西貢….
上總會前, 同洋助, 子健助, 成助, 阿豪& bobo 一齊係龍船(餐廳)食飯….
haha~~ 因為大家都唔知點解唔記得拎遮!!!! 要等細雨D先可以走…
咁就一路傾傾傾…. haha~
 
感覺真係好似以前一齊爬龍舟果時咁呀~~~~
又係一齊爬, 一齊食飯, 比賽前仲會一齊食早餐添…………好開心囉… 哈哈!
我記得上年我雖然爬唔到, 但都同佢地一齊去食早餐, 然後睇比賽架!!!!!!
話晒都係"隊友"呀嘛….. XDD~~~
好懷念…..
 
———————————————————————
 
昨晚雖然好攰, 但我去左試玩瑜珈呀!!! 哈哈~
都係多謝阿餅啦, 安排好晒, 出到來就有得玩~ 哈!!
我同阿餅小炳三個去,… 去到時三個on居居…..
入到去係一個阿差阿sir + 3個學生,…
連埋我地共7個人….
我覺得, 比起跳舞就齋左少少, 靜左少少, 但就無咁辛苦….
一個鐘話咁快就過啦!!! 汗都出左少少咋….
 
不過都幾好玩, 玩完幾舒服….
但唔考慮join plan 住lu~ 我仲有好多野未安排好….
 
 
其實對我而言, 最深刻的係換衫果時囉….
勁似我地以前PE堂果時咁呀!!!!!…….
事隔好多年lu…………….真係有d 尷尬添……….哈~
但好懷念一齊著校裙果時…..
 
———————————————————————
 
人就係咁嫁啦, 愈大愈鍾意懷舊….
見到好多野都好容易諗返起以前….
.
.
.
.
.
原來我記性都唔係咁差…..哈!
 
發表迴響

