北上 & 月祭

星期六月祭呀, 不過因為"一場誤會"之下呢就以為自己得閒,
好早就約定左Stella & 細細聲 & 寶寶一齊去深圳增進增進知識….
於是乎, 果日我無做分會秩序呀, 就同佢地上左去….
 
um, 果日詳情太多啦, 真係記都記唔到….
淨係記得大家好好笑 同 好好笑 同 好好笑囉……
wahahaha~~~~~
 
我地見到個"超薄"樓梯, 佢地話見到都唔係好敢行,…
人地話"薄到用左都好似無用"…. 寶寶就竟然話"薄到行左都好似無行"…..
XDDD~~~~~~~~ 哇卡卡… 想點呀?! 明晒啦! 
 

 

 
果日我收穫都幾豐富呀~ 買左5本書, $309 RMB….
成為買書之冠呀…. haha~
 
仲有我地去食左中森名菜, 個賣相幾ok 喎:
 

 

好唔好味!?

呢個問題唔好問啦~~~~~~ haha….
 
————————————————————————————————
 
5點幾返到香港, 我呢個住得咁近的粉嶺人就梗係返左屋企放低書先再出門啦….
不過返到屋企唔駛5分鐘就訓著左, 原來都ok 攰果woh….
 
訓左一陣就出門啦, 返分會月祭喔!!
好surprise 今晚係郭上師呀!!! 好彩有返咋! 好開心呀~~~~
原來佢都好掛住我地… ^^
 
睇到郭上師個瘤張相…. @_@ 真係好大個呀!!!!!!!!!!!!!!
點解一個人身入面可以有個咁大既野!?
估唔到係連唸經都唔夠氣…..
可想而知幾嚴重呢~
.
.
.
.
.
.
今晚, 最深刻係在video 度聽到d日本青年講:
"我想知自己可以為世界和平做到d 咩野!"~~~
 
係呀, 人生的目標應該係咁!
發表迴響

