飯局s

返晒學lu, 但今個星期仍舊是充充充實呀!!
 
繼星期一同家人慶祝媽媽day 後, 到星期四又有飯局啦!!  
生日快樂呀~ 爆炸頭小姐~~~~ hoho~~~
 
呢份禮物係佢今年最開心的生日禮物woh!!!! hahahahha~~~ (不過唔係我揀的!! =P)
 
唔….爭一個人woh….. hoho ^^
 
好難得又約得成一齊食飯… 今晚當然又係king慧小姐追問未來生活的時候啦… 哈哈!
不過最難得的係好少出聲的小成都講下佢的未來動向….
大家加油喔!! ^^
———————————————————————————————
 
然後, 到星期五啦…
竟然有兩個飯局!! XD~
 
今晚本來補課, 有同學仔便互約出來打算補課前來一次晚餐…
點知係"我以為你約左" 的情況之下, 最終….
得4個人出來….. XDDD~~~ 真搞笑!!
不過都幾好呀~  人少少, 可以聽下來自不同背景的人講下大家的經歷…都幾得意!
有個同學中五畢業, 去過英國讀fine art, 做過sales, 先做服裝老闆, 而家係燒賣店老闆….
但個樣話我知同我年紀好似差不多….
oh……
 
…………………………..最後, 我領悟的的是:   最緊要, 心口有個字! 
勁野! haha~
(我做人都要大膽d 先得啦…… =.= ) 
———————————————————————————————
同完同學仔食飯, 然後join 返妹妹佢地去cafe….
 
 
呢個就係我的妹妹啦….. 係"堂"果隻…. haha
 
呢兩個真係當正自己屋企咁….. 好好戲呀!!! XDD~~~
 
果晚最後9個人, 係4 pairs 加我一個囉…. =.=
好榮幸我又係大家的焦點…. >_<!!! 大家笑到牙較都軟埋呀…. 咩事呀!??
仲要比朋友s 的男朋友s 串左好幾鑊….
佢地仲用筆mark 低左我比人串左幾多次!!!!!!!低B 架!! XDDD~
佢地又講返D 我唔記得係我自己講過既笑話……………………… 你叫人點0者!??!
最爆笑莫過於我同妹妹交換電話傾囉….
我呀媽話: "咩呀!? 韻咩心呀?"…..
真係超爆笑…………………………………….XDDDDDDD~~~~~~~~~~~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Finally…. 真係感謝大家都無怪我約極都無呢"搭烚"….
呢排可能靈層界低左, 好似煩惱多左….
真係無心情去約去organize 囉….
 
大家一句都無話過我….. 真係好感動!!
 
發表迴響

