語言障礙 =.=

今日食晏, 同Stella 佢地講起聽日去深圳的事宜….

個傻仔Stella 原來係有語言障礙嫁!!!!!!!!!!!!!! wahahaha~~~

話說我地講到:

引述

S:「我想預鬆啲時間比你地行書城呀..不過約九點半係羅湖等啦!!」
J:「你地會唔會好辛苦呀…咁早!!?」
S:「都唔會o既….」
J:「嗰到多唔多SOURCE o既碟架??」
S:「我唔記得啦…我同寶寶行過兩層咋!去到你搵下呀…應該有呱!!」
J:「咁嗰到多唔多塵架??」
S:「都唔多塵呀…都好乾淨下架!!」  
J:「吓…………………………………..我係問唔多唔多"FLOOR"喎??」
 
 (..........呆晒!!!!)
 
 
 
 
 
 
 
呢個白痴仔真係好白痴架… 每日都帶比我地無限歡笑喔!!…  XDDDD 
  
 
 
 
發表迴響

