最後一記

時間過得好快呀… 今日已經5月7日….
 
um~~~ 回顧返上上個星期, 我都係堅持寫到星期五咋~~ wahaha~~~
因為實在太豐富….太豐富啦!!…. 豐富到有點難以至信!! (haha~~~)
為了一d 好想了解下我近況的朋友…. (hoho~~ ^^) 我都簡約地寫d啦… haha~~
 
28/4(五): 唱通宵k 到第二天
29/4(六): 休息了數小時, 去左陪朋友仔, 全日 (haha!)
30/4(): 自農–>龍舟–> 合宿
01/5(): 星期日祭–> 散會, 晚上回分會當班
02/5(二): 返工–> 返學
03/5(三): 返工–> 龍舟
04/5(四): 返工–> 返學 –> 同擎慧frankie美淇食飯 –> 同權卓艷美淇唱k…. 通宵again!!!! ^0^
05/5(): 同美淇拜7點 –> 返屋企休息…..
 
最想係記低30/4 同1/5 呢兩日呀!!!!! ^^
話說早上自農, 今次有好多人去呀!: Annie & Herman, Stella & Emily & 培培!!! ^0^
有洋助教師帶領參觀同簡介自農,… 真係好好呀!! 哈~~~
介紹完, 大家一齊做~~~ hoho~~
睇下相呀:
 
1. 呢個係Annie 老公Herman 與田中"甲怪":
 

2. 呢個就係Annie 啦!! ^^

3. 呢個咪就係Stella 囉!!! 今次扮做facial呀 (準備充足就真!!)…. wakakaa~~~ 

4. 呢個就係Emily 同兒甥仔培培啦!!! 睇下d花生大左呢!!!~~~ ^^

 

haha~~~ 其實今次都唔算做左好多野, 不過大家都ok 夠皮啦… ^^

真係好希望愈來愈多人認識到自然農法的好處呀!!!!!!!!!!!!!!

唔係迷信野, 大家聽落都好似好明白咁!!! ~~~~ yo!~~

加油努力呀大家~~~~~ ^^

————————————————————————————————

下午龍舟, 同bobo坐洋助教師車,

去左一個屋企!! 哈哈!! 第一次去, 好緊張呀~~~~

不過真係好乾淨!! ^^

 

練習, 得到教練指導….

詳細唔講lu~ 總之就興奮啦!! kaka~~~

因為晚上要合宿, 所以操左半堂就走左….

————————————————————————————————

合宿, 今次完全放手由助手話事~

幾日前已經交晒d人名比布布, 佢的表現真係好好… (好過我架!! 哈哈!!)

參考左之前果本教小朋友的書, 領悟到 d 野…

學會放開手, 對大人和小朋友都有好處…

而且, 我真的很喜歡同大家一齊玩呢~ haha~~~ 大家都好搞笑….

而且委員長講得岩!! 要清楚自己的立場!!!

我只是希望大家信仰內容可以向上,…

方法, 或者還要再學習學習…..

 

不過, 在體方面其實大家都好左好多架!! 我希望下一步是從心/靈方面出發….

學會奉仕精神是很重要呢! 奉仕是信仰的骨幹嘛!!!

 ^^ 加油努力~~~~

 

今次, 好難得可以12點前就捐入個睡袋度…

明主樣真係好, 比我可以有成5個半鐘去訓….

哈哈!! 真係未試過….

 

所以經過一輪勞動, 星期日祭都可以支持住呀!

朝早好surprise! 助教師真的安排了育嬰室呀!!! ^0^

就是在沒有電話的電話亭裏加table 和在外面加浴簾…

(真的後悔沒有拍照…. 馬仔你便看不到啦~~~ >_<" )

加上大家用心安排: 還準備了紙巾啦, 垃圾桶啦, 甚至膠椅等等…. 好細心呀!!!!! ^^

聽到教友說: "咦? 下次可以帶埋妹妹來參拜啦!!"

真的很開心, 很感謝呢~~~~~~~

大家也很開心見到這個安排呀!!! 哈~~~

yeah!

 

ps. 今次秩序很開心呀… 愈來愈覺得大家很一家人, haha~~~~

————————————————————————————————

完秩序, 掙扎好不好返分會當班….

同阿權開完會去到西貢市, 見到miki阿dee穎筠bobo….

um~~~ 真係多謝大家的出現, 鼓勵到我最終都返分會當班… haha!

 

不過今晚勁hea, 竟然做到8點半就停手….

可能今日係星期日祭, 人不太多, 但青年也不算少…

組長也好像給我們機會好好聚一聚呢…. haha~~~~~

而且, 蘇小朋友緊係我地的主角啦~~~~~~~~~~~~~~哈哈!!!

好開心呀,… 映左好多相 (post 左!)~~~ 佢又同我玩…又記得我叫咩名….

真係好鬼得意呀!!!!!! hehe~~~

.

.

.

.

.

.

.

覺得, 努力做奉仕之後, 明主樣是真的知道的….

辛苦, 但做得很開心呀…

很記得陳上師說: "繼續做, 搏命做"….

* ^3^ *

發表迴響

