上週(再續)

星期五, 都唔知點形容lu~
 
話說星期一收到消息我要搬位bor (係公司),…
連埋今次已經搬第3次, 即坐第4個位….
但無計呀,….我呢個一人department, 坐邊都係咁…
每次都叫自己睇開d 架啦….
感謝接受…..
 
今日因為搬位, 好晏先放工,…
搭車返學仲要塞車… 返6:45 變左返7:40…
~~~ 勁遲呀!!!!….
不過因為個阿sir 好funny呀!! 今堂又係"拉屎", 咪睇下佢有咩講囉, keke….
 
係課堂, 佢介紹左ATL 同BTL 公司的分別….(above the line)
亦講左D 公司的正常架構係點,… 叫我地以邊個post 為目標….
明白左咩係inhouse department…
 
呢d 資料都好少知道呀, 亦無去查詢過…
不過真係幾好, 有助找搵工的方向囉~~ ^.<
 
好快就放學, 都唔知去邊好….
話說3月時約定左撆慧今晚去唱k…
不過一諗到星期日&一咁busy 就唔太想去…>_<
不過大家咁盛意搥搥….. 亦要以"unless you make others happy" 為目標, 唔想人地唔開心….
!!! 我就返屋企做咁d 野先, 然後出來同佢地癲過!!!
XDDDDD~~~~~~ (其實講到尾都係自己想去!!! )
 
11:30pm 出到去, 好偶然比我撞到d人…. (hoho! 我好守得秘密的呀!!)
然後去左千色店附近的"綠盒", 等埋miki 同frankie ….
YEAH!!!! 好開心呀~~~ 4條友仔唱K~~~~~ 唱一晚通宵的,… 好夠呀!!!
都係新年時同世豐卓yim 唱開左呢個通宵k…. 而家大家樂而忘返呀~~~ wahaha
 
咁就到左星期六….
 
發表迴響

