上週

wao~ 上個星期又係充實到左…
 
首先星期一放工後無得去特修會呀!! >< 因為要開秩序組會…
今晚,….真係好耐無奉過茶啦… 竟然唔記得拎杯墊!!!!!!!!!!! OHhhhh~~~~ >_<""
今次開會都係人少少, 但大家都好踴躍發言…
到最後委員長的一番說話, 真係好鍾意….
"我地最緊要有立場! 呢個係陳上師一向的做法!!
教友唔明就解釋, 講一次唔明就講兩次, 兩次唔明就第三次,…希望教友都會開始明少少….
明知件事係對大家好的, 我們立場便更要堅定d!"
真係明晒!!
 
然後返到屋企做功課, 最後都決定拎返d 舊flash 出來交比阿sir…
但心思思又改左少少, 搞到成1點先去沖涼…(差唔多兩點先訓呀~ >< )
 
星期二, 起伏日!
 
話說星期三要去澳門做野, 老細話今日返來教我野先去, 咁諗住唔返學…
今日公司好忙, 因為聽日唔係公司, 想做起手頭上既野比同事們……
點知來來回回聽左老細三個電話,..到4點幾, 老細最後都決定返唔到來…
 
yeah!! 滿懷希望唔駛去住… 點知……最後都要去….
 
雖然一早都預左架啦…. 但…. 感謝心接受啦!! … =P
最後轉返去返學, 交功課, 放學仲同媽媽哥哥食晚飯…. haha~~~
好耐好耐都無試過!! ^^ 真開心~
 
星期三, 我和個海有個約會!!! XD~~
 
今朝如常8點半出門, 但係是去上環搭船過大海"返工"… @@
 
今日撞到好多人呀!! HAHA~~~
首先係粉嶺個梁保保, 我地一齊由粉嶺搭到出去, 我去尖咀, 佢去poly (紅磡)….好耐都無傾下計… ^^
然後去到上環, 竟然撞到個傻佬!! wahaha~~~~~
 
真係好好好笑囉~~ 係街度撞到自己男朋友…..
感覺好奇怪呀!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha~~~
 
然後坐船去, 好多人呀今日… 可能就快黃金週…..
11點半到左office, 然後就做野食飯再做野…. 最後4點幾先起程走….
嘩!!!! 返到香港上環已經6點!!!! 我仲要返屋企先, then 再去大埔龍舟龍舟!!!~~~
趕趕趕…. 最後7點9去到大埔小巴站….
haha… 好在阿dee等埋我咋!!! 唔係得我自己就….. @@ (唔識落車… keke~)
 
yeah! 今次好叻呀!! 進步左!!!
坐係阿禾哥後面… 好夾呀~ 跟得好舒服同無水花~~~ 正!! haha~
成程都無收掌…. yeah!!
 
ps. 今晚男子部何萬勝終於都來左!!!
哈哈!!!! 初時又話退休,… 而家最後都忍唔住……..
有個男子部話佢: "呢d 叫姣婆守唔到寡囉!!!!"
真係超爆笑!!!!~~~~ XDDDDDD~~~~
(不過我又何嘗唔係忍唔住呀… wakakakaa~~~~)
發表迴響

