我叫做"女青年"

今日真的要記低啦,…
原本plan左早上落田, 下午去龍舟, 然後夜晚返公司學野….
(講得"原本"兩個字, 咁即係事實上又係另一回事啦… wahaha~~~ )
 
咁話說昨晚好比心機咁打陳上師的教理(因為已經遲交啦…)
於是連埋沖涼執野都成點幾先訓…
誰不知今朝早個人唔知點解起唔到身woh!!!
媽媽知道我去唔到自農都問我同唔同佢出去拜十點…
點知我都係迷迷糊糊咁訓到傻左, 無同佢去….
直至收到miki的sms,………原來大家都….. wakakaka~~~~~
 
好啦, 9點幾起身去食左個早餐返屋企再打教理~
yeah! 諗住打晒, 點知原來仲有下半part, 係"社會罪惡的根源"…
 
oooo~~~~ 仲有一半呀!!!! 唔知點好呢……
 
因為約左卓艷食d野先去爬, 所以拿拿林出門口….
哎, 今日我好似玩左卓艷bobo咁呀, 搞到大家行左好多路呀!!! >_<"
 
好啦, 飛快地–>–>到我地成功落水啦! 今堂係我第二堂, 其實都比上次好左架啦我覺得….
但唔知係咪因為第二轉一開頭前面爬得超快, 用晒d 力去追, 咁跟住就大鑊啦!!!…
……….要係咁收"掌"回氣囉…….. >_< ~~~~~~~~~~~~
然後回到魚排換人時, 教練叫我坐上去第三個位…..
 
喔!!!!!!!!! 係特別授課囉!!!!!!
 
教練話"女青年你可以唔駛用力住, 跟齊掌先…."
oooo~~~~ 我咪係咁跟住浩榮(坐我前面)囉….
然後教練話"係啦, 而家跟得好靚, keep住",….
然後"女青年你可以收掌先"…
 
嘩!!! 我緊係立即收啦,…..
點知坐我後面的國基助教c話" 呀, 你真係收果woh!"
"緊係啦! 攞正派"渣留攤"woh~~~  haha…" (其實都真係唔多夠力…無操一年就真係….. ><)
 
最後, 都好叻咁ok 左少少啦…
教練話"比心機呀你, 今年係正選架啦!"
 
正選?????? 因為今年真係唔多夠人…..???
 
算啦, 都係果句….
…………………………………….多謝明主樣啦!! 哈哈~
 
 
最後, 爬完就同阿dee, bobo, 卓艷&庭輝去左許留shan食個撈撈….
哈哈, 都好開心,….
不過原來bobo同卓艷都好似唔係好識庭輝咁囉,…. 我地講果d 野佢地都唔係好知道咁…
真係老啦, 隔左一代……… >_<""
 
今晚老細唔得閒, 最後都無去學野呀! 可以返屋企同爸爸媽媽食飯飯~ (大家都放假耶!! 呵呵!!) ….
改左約星期二晚呀…. 星期三我又要"過大海"做野啦…. @_@"
 
加油努力搵飯食~~ haha
(完了, 真係要訓啦~)
 
 
發表迴響

