近況

眨下眼, 已經係4月21日啦喎….
我記得我仲有好多野未post 上來呀~~~~~
 
1. 由3月尾同B媽慶祝生日 (那餐"極度豐富"的晚餐)!!!!…
2. 到4月5日清明節去左上山下海 (即係上山拜祭同下海釣魚,…wakaka~~~~)….
3. 到4月12日的"滴住黎"奇幻之旅啦….
4. 然後大執我間再忍耐唔住的衣櫃同房間啦…..
5. 還有排左兩日版啦,
6. 同媽媽表弟仔行街街啦….
7. 收到我柬埔寨的女兒Sopha 的資料啦!! ^^….
8. 仲有前兩日的龍舟"下水禮"喎!!! haha~~~
真係update 都update 唔切呀~~~ 呵呵!! 
 
仲有睇左好多sites….
keep住睇3個 forums….
睇左幾本書少少contents同news….
然後開左個好想開的blog….(再介紹)
仲有昨晚做功課做到5 am….
今朝好精神咁參拜分會月祭然後返工然後放工將會返學校測驗…
 
COOL~~~~ 十項鐵人賽!?
 
不過, 到左今日, 我本手冊中的內容好多都完成左啦!!!  (真感謝明主樣"賜我力量"… 哈!)
(尤其係d 功課呀,… 搞到我最心急,最暴燥的… >_< ")
 
而家最想做的, 係聽陳上師的教理…
好開心呀, 每個地區也分到5隻陳上師講教理的DVD,…
然後分比青年將佢變為文字….
 
我得/抽到的, 竟然係今個月的教理"善與惡" !!!
收到果刻好感動, 講唔出話…….
原來陳上師知道自己的問題,…. 在提醒自己呢………
 
是真的呀!!
 
這個月的自己其實也很迷惘呀,… 
有D 迷失左自己….
我也發現自己好像做很多奉仕…
參與很多,….但我還未找到焦點….
總是覺得爭左D 咩野…
有好多野好想做…但硬係整理唔到思緒…..
總之就係好lost 咁….
 
陳上師提醒自己, 要做個真善人呀!!
不要做表面功夫, 要真正相信神的存在….
 
那天真的很感謝呀!!
早上得到黃教師指導(青年學習會), 中途得到陳上師提醒, 下午還返分會開地委會….
三位上師最令我深刻的係"一定要參拜同做淨靈"…..
另外, 陳教師那天開地委會也講: "最緊要知道自己為咩而做!"
 
明白晒呀!!! 我也要努力於參拜和淨靈當中….
(而家的自己還是有點唯物了….)
 
淨靈這麼好, 自己卻真的看輕了它的力量呢… >_<
 
要加油了!!!
要做個"真善人"….. !!!!
 
2 thoughts on “近況

  1. 非常高興能得知你的近况……也感受到你的忙碌!!!!
     
    我們要在不同的地方,為了同一目標共同努力吧~~~
     
    但請保重身體..小心飲食…出街就睇車…行街就睇路….哈哈

  2. 真開心有人比我reply,…. 不過好似比人咒咁….
    食飯小心哽骨, 飲水小心"逐"親……..
     
    咁客氣呀!?? -__-"
     
    wakakakak~~~

發表迴響

