開心攰爆兒童祭~~ XD

哇~~~ 呢個兒童祭都真係好攰呀!! 真係明主樣賜我地力量先可以完成到….
不過, 好開心睇到大家都可以盡晒自己的力量去做…
呢d 磨練機會真係好耐都無試過呀!!! ^^
 
今次, 令我諗返好多初期 (98/ 99年!??) 我做秩序組的情形…
因為這次我們只有30幾人出席做秩序 (很多組員也去分會做哥哥姐姐/攤位呀~~~)
但就是因為人少, 先可以咁close 咁一齊做奉仕, 一齊去食飯, 一齊去面對崗位的難關…
真係好好!!
 
講返祭典先! 今次真係同平時唔同….
我地晚上一參拜完就去換衫, 然後大家移玉步去污水房度入沙包….
一入到去…. 嘩~~~ wing 晒!! 因為裝修, 好大浸天拿水味呀!!! @_@
出去抖下氣, 入返去就開始做啦!!!
 
其實, 呢d 沙包就係上次"泥的大奉仕" 的泥包加一些沙包…. 好重呀~~~
d 沙包係for 小朋友玩賽車時用來做賽道架!!! 要成百幾個先夠…
我地就係要將d 沙包入落個黑色垃圾袋度, 整成長條型, 痴膠紙, 包得好d 才為之搞掂!
 
點知, 因為實在未包過, 起初果d 包到好似個走佬包伏咁, 四四方方圓圓地…
哈哈~~ 好白痴呀搞到… 之後阿權開班教一教先至識….
包包包…. 好快就到限定時間10:45 pm~~~
wo~~~ 原來先包到50幾個jar… 人手少真係唔野少….
大家都算努力嫁啦,….. 個個都攰晒…
之後集隊換衫梳洗交飯錢… 因為太少人啦, 好快就計好晒d 飯錢… haha!!!!
我都好耐未試過12點就可以進入個睡袋度~ XDDD~~~~ 真係好似當年做秩序咁呀~~~~
女仔房又人少少, 大家好乖咁去訓…
我仲可以訓到札醒幾次都未夠鐘起身… 真係正呀!!! kakaka~~~~
 
第二朝起身, 做奉仕, 開社長會, 好少可大家都要踴躍問題發問,.. 哈哈!!~
之後食早餐, 拜8點, 就準備崗位….
因為落雨呀, 最終決定攤位舞台都移晒入講堂….
ooo… d 男仔就走晒去拆舞台… 勁呀,…
其實大家都好似無咩固定崗位咁, 見野就做, 大家都係執生….
邊度要人就即刻去… 拆椅set野搬野,… 真係數都數唔晒…
 
然後, 戲肉來啦,.. 散會啦, 小朋友去食物攤位食野…
食飽就來玩…. 我果社負責做氣墊…. d 小朋友超級勁癲呀….
個個都玩到出晒汗咁… 排完又玩過又排….
我地都被玩到攰晒呀!!! XDDD~~~ 不過大家都好開心呀~~~
因為D 小朋友實在太搞笑~~~~~ hehe~~~
其實我做到1點就望鐘打卦…. 幾時先到3點呢!?? haha~~
因為d 手腳都攰啦…. 但見到d 小朋友咁開心都值得既….
佢地仲笑班小朋友係韓國農民呀!!!!!!!!!!!!!!!! 勁搞笑囉~~~~~~~~~~~~~~~ ^0^
 
小朋友3點鐘開始陸陸續續散啦…. 我地開始奉仕返d 地方…
我果社被安排抺地… 7個人抺一整個打完仗的講堂同大堂地方!!!
比起平時10幾個人淨係抺大堂, 真係蚊比同牛比呀!!! @@
(哇~~~ 今次大家想"渣流灘" 都唔得呀… akaka~~~)
 
最後, 等埋其他社刷完室外地入來, 我地都剛剛搞定…
最後一擊係…..搬椅囉!!! @.@
我諗大家既小宇宙都真係好勁呀!!! 加埋委員長呢個份量級一齊搬woh~~~
氣氛即時唔同晒呀!!!! ^0^
 
yeah!!!!!!!!!!!!!!~~ 終於將個總會還原返我諗都有9成… 真係好開心….
副組長佢地仲好細心咁買左命包比我地食…. @@….
大家都好似好開心咁…. 今次真係好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
(其實好多細節仲未寫呀… 不過都不能盡錄lu!!!~ )
好難忘呢~~~
 
發表迴響

