最近…

終於都到左今日啦!!!
 
報告一下先…..
呢個幾星期都在忙, 首要的就是做兒童祭和一個freelance啦!
 
這個freelance, 真的做得我頭昏腦漲….
昏的, 唔係因為很難做, 而是在溝通上真的激激激死我呀!!! ><
尤其, 我最最最唔鍾意 d人扮野!!! 識就識, 唔識就是唔識…
講到自己很厲害, 自己的partner 也很厲害…
結果, 一做起事上來便睇得很清楚啦!!!! >______< """
 
或者, 他從來也不知道自己的話說得那麼糟!!!
這個人真可憐~ 
 
然後, 終於都做起左交左比佢, 我可以專心做兒童祭啦….
雖然不算是很多功夫, 但也要花少少時間…
幸好, 在分會方面我也有出一點點力 (做蔬菜卡仔和表演用生果)…
在秩序組方面也要時間作聯絡和開會…
還有就是作設計方面(banner 和 backdrop)的奉仕呢~~ yeah!! ^^
 
這個是Banner呀! 今年主題是自然農法呢~:
 

Backdrop唔post lu~~ 我覺得麻麻地…

發表迴響

