姚榮榮

好開心呀, 今晚online 同返個舊朋友仔傾計~~
 
我好記得我地因為去一齊去英國先識既, 果時好彩仲安排到住得好近呢~ ^^
我地幾個果時一齊搭車返學放學,… haha, 你仲教個鬼仔講粗口同埋講對唔住囉, 白痴~~~~
我好記得你同埋阿蕉架, haha~ 你兩個好傻仔好搞笑….
不過阿蕉之後都無contact lu~~~~
之後, 我仲記得返到香港, 我竟然同你去"撲"學校囉….XDDD~
睇我幾照顧你呀~~~ haha!
 
點知, 唔經唔覺你已經過左美國5-6年啦…
原來仲已經畢左業…好快呀~~~ @@
仲話成個middle-age 咁… oh~~~ 未老先衰啦你!!!
 
仲有呀, 上次返來最終都無食飯… 唉~~~~
人地掛住你又唔知呀~~~ 死野!!!
下次返來請我食飯呀!!! 你而家搵咁多錢….. 哈哈!!!!!
(等我搵返d 相scan 上來先~~ hehe!)
 
發表迴響

