yeah! 又落田啦!

最終, 昨日都得到批准去自然農法!! 好開心呀~~~
今次仲有Emily 帶埋佢既兒甥仔女–>培培同阿婷一齊去玩… ^^
佢地好乖呀!!! haha~~~
不過今次只係清泥裏面發左芽的雜草… 都仲有翻下地既…
我真係好驚會悶親佢地呀!! >< 不過emily 話無喎… 希望佢唔係"氹"我啦…
 
今次都無叫我個同事miss chan… >< 因為我真係怕我照顧得唔好….
令佢地去左一次就無信心, 咁令大家唔太開心就真係唔想啦!!!!!!!!!!!!!
我都要學習下, 做多d 準備先得!!…
 
 

yeah~~~ 我地4個映返張先啦!!! ^^

阿婷話個post "好難頂" woh!!!! XDDDDDD

培培好得意呀…. (未熟果時… HEHEHE~~~)

發表迴響

