竟然係咁!?

昨日, 發生左d 好突然的事, 好搞笑囉…
無咩心理準備, 聽到時嚇一嚇啦…
不過, 突然好似真係要面對離開,
第一個反應係….唔捨得我老細囉….
 
竟然係咁!??  哈哈…
成個細佬女咁,… 唔通真係"男人唔壞,女人唔愛"??
 
唔係掛…..!?? XDDDDDDD
 
不過, 最緊要知道自己想要D 咩….
而家條路仲行緊, 好似好安逸, 好順利…
我知道很多人都以為我是安於現狀….
但其實我很清楚我的理想只是不在於我的事業上而已…
 
年青人, 應該有大志! 是嘛?
我最大希望是貢獻自己給明主樣和有需要的人…
一向我也在準備中, 只是別人不為意而已…
 
首要目標, 我最希望的仍然是去奉仕…
去學習, 希望造成自己的內容和擴濶眼界,…
然後, 希望就是回來作貢獻…
 
 
同志,仍需努力!
哈哈~~~~~~~~~ 
發表迴響

