放假放假放假 yeah!

haha…好開心呀!!! 終於都等到放假啦!!
諗返轉頭,我足足忙左一個月呀!!! MBMSMBMSMBMSMBMS….
 
其實好累,昨日諗住放學返屋企大覺訓,….但又想比份禮物楊小艷,於是約左食飯…
結果,竟然約到埋世fung 和king慧woh! 哇哇哇,…. 咁難約竟又咁易約到… haha
 
晚飯唔知食咩就去左試kk吧,…um…結果係…."唔會再有下次"囉… -__-"
食飽就去shopping,… yeah! 年廿八果然好d,幾乎間間舖頭都繼續營業…
行行行,突然見到係朗豪妨出面有人圍嘔一個人呀!!!!!!
好多人圍觀,…我地打算行埋去時突然d人群開左條路,仲哇哇聲…
原來個被打者走佬,打人者係咁追……….. 哇……..
 
行完朗豪妨,突然講起唱k,… 哇哈哈… 大家心思思想又唔想咁….
成12點架啦,umumum,…結果…..梗係玩盡佢啦~~~ hoho~~
不過king慧聽日要返工,所以唔join我地…
 
三個人,…照去也!!! hehe~ 
 
haha… 1點唱到6點… 唱左好多歌呀! 好耐無試過…
而且仲覺得好快lor,…咁就5個鐘…
我地係沙田唱,所以唱完就去沙田分會參拜,…yeah!!
參拜完就食個早餐先,… 食埋就各自歸家… hehe…
 
返到屋企我仲好精神囉,…咁就做下手頭一大堆野的其中一樣先…
到而家,寫埋個blog就去訓下覺,…
今晚去舅父度食飯… yeah!
 
好開心呀~~ hehe  
(張相係映比馬仔睇的…haha~~~ happy!!)
發表迴響

