27/12: 希臘與四川

本來今日想參拜10點,點知又訓過龍呀….>u<
放假的情緒真的不能控制… XDDD
 
中午,約左劉醫姨食午飯…佢帶我地食希臘菜呀!!! (有相睇~)
事前完全估唔到希臘係食咩囉… 實在沒有學習過那文化…
起初我只係諗起"雅典娜"(from 聖鬥士星矢)…. XDDDD….
 
由劉醫姨屋企出發,去中環的伊利近街…成條街有好多唔同的食店ga…
我地食果間係 Greek & Middle East Food…
好在劉醫姨英文"nat nat"聲,同waitress 溝通都好easy~~ ^0^
不過個餐牌就好頂癮lor… 我地話查字典都唔會知果樣係咩…
例如: barbecued chicken…咩咩咩…with ouzo…
我估ouzo 係一種汁來的….haha… 好搞笑呀!!
 
我地一食就食左2個鐘!! (由lunch time 到tea time呀~~ haha!)
然後去IFC行左陣,映映相就走lu…
今日同劉醫姨好多計傾…haha~ merry x’mas la…
————————————————————————————
晚上,約左大佬佢地食飯呀…係深水埗食四川菜woh…(都有相睇~)
 
除左大佬,二佬,保保,餅,小炳和我,…
仲有大嫂,昌嫂同"妹夫"囉…(竟然!?…)  haha~ 好野!!!
成個飯局好開心呀~ 講埋d無聊野,又玩交換禮物…hehe~~
我地呢班"健體會"committees 由中一到而家… 真係估唔到咁開心…
 
好開心阿餅揾到份新工呀!! 希望佢做人愈來愈開心la…
"知足常樂"呀朋友~~~
————————————————————————————
呢個假期終於都放完lu…
係繼我生日後最忙碌於飯局的一段日子…
真係好滿足… ^^
 
發表迴響

